Δεν έχετε λογαριασμό ακόμα; Δημιουργήστε καινούριο

Ρυθμίσεις

Συστάσεις

Γίνετε κι εσείς ένας από τους χιλιάδες ικανοποιημένους πελάτες μας που έχουν ήδη εξοικονομήσει χρήματα!

Επικοινωνήστε μαζί μας

Μερικά από τα υλοποιημένα έργα μας

Slovenské elektrárne, a.s.

Πάροχος ηλεκτρικής ενέργειας, Σλοβακία

Ο μεγαλύτερος πάροχος ηλεκτρικής ενέργειας στη Σλοβακία ήθελε να αναβαθμίσει παλαιότερες εκδόσεις του λογισμικού που χρησιμοποιούσαν οι υπάλληλοί του. Εκτός από την εξοικονόμηση κόστους, τα δεδομένα της εταιρείας συνεχίζουν να προστατεύονται με τακτικές ενημερώσεις ασφαλείας και η παραγωγικότητά της μπορεί να αυξηθεί!

Εξοικονομηση: 72%

Nemocnica Poprad

Νοσοκομείο, Σλοβακία

Το κύριο νοσοκομείο του Poprad χρειαζόταν να αγοράσει νεότερες εκδόσεις των προϊόντων Microsoft Office για τους υπαλλήλους του. Η προσφορά μας (η οποία επιλέχθηκε σε δημόσιο διαγωνισμό) επέτρεψε στο νοσοκομείο να αποκτήσει προϊόντα λογισμικού σε τιμή χαμηλότερη κατά 80% από ό,τι αν τα αγόραζε καινούργια! Οι πόροι που εξοικονομήθηκαν μπορούν τώρα να χρησιμοποιηθούν για κάποιον άκρως απαραίτητο εξοπλισμό, προς όφελος τόσο των ασθενών όσο και των γιατρών.

Εξοικονομηση: 80%

Δήμος Příbram

Δήμος, Τσεχία

Ο Δήμος Příbram έπρεπε να αναβαθμίσει το λογισμικό του διακομιστή της για τις εσωτερικές του επικοινωνίες. Αγοράζοντας προϊόντα από εμάς, εξοικονόμησαν περισσότερα από 15.000 €, τα οποία – για να σας δώσουμε μια αίσθηση – αντιστοιχούν στο ποσό που θα δαπανήσουν για την επισκευή του τοπόσημού τους, του γρανιτένιου σιντριβανιού.

Εξοικονομηση: 15 000 €

Újpest Budapest

Δημοτικό διαμέρισμα της Βουδαπέστης, Ουγγαρία

Εξοικονομηση: 73%

Case study

Ένας δήμος στη Βουδαπέστη αγόρασε λογισμικό κατά 73% φθηνότερα χάρη στη Forscope

Η διοικητική περιφέρεια του Újpest στη Βουδαπέστη αγόρασε από εμάς μεταχειρισμένο λογισμικό και εξοικονόμησε πάνω από 100.000 ευρώ, τα οποία μπορεί τώρα να χρησιμοποιήσει για άλλες σημαντικές δαπάνες.

Το δημαρχείο του Újpest αντιμετώπιζε προβλήματα με απαρχαιωμένο λογισμικό. Έτσι, το 2021 προκήρυξε μειοδοτικό διαγωνισμό για την προμήθεια Office 2016 Home and Business, Windows 10 Pro και για την αναβάθμιση του λογισμικού των διακομιστών. Συγκεκριμένα, επρόκειτο για τα προϊόντα Windows Server, Exchange Server και SQL Server και τις αντίστοιχες CALs τους. Μας κάλεσαν επίσης να συμμετάσχουμε στον διαγωνισμό.

Το κατάλληλο προϊόν μπορεί να εξοικονομήσει εκατοντάδες ώρες εργασίας

Ένα από τα προϊόντα που χρειαζόταν το δημαρχείο ήταν το Office 2016 Home and Business. Αυτή η έκδοση προορίζεται για οικιακούς χρήστες ή χρήστες σε μικρές επιχειρήσεις και κάθε προϊόν έχει το δικό του κλειδί ενεργοποίησης. Ένας ειδικός πληροφορικής θα έπρεπε να περάσει από όλα τα γραφεία και να εγκαταστήσει το Office με μη αυτοματοποιημένο τρόπο και στους 200 υπολογιστές. Αυτή η διαδικασία θα έπαιρνε εβδομάδες.

Για επιχειρήσεις και φορείς, το Office 2016 Professional Plus, μια έκδοση από το κανάλι διανομής Microsoft Volume, είναι πολύ καταλληλότερο. Ο τεχνικός χρειάζεται μόνο ένα κλειδί ενεργοποίησης και το χρησιμοποιεί για να θέσει το λογισμικό σε λειτουργία σε όλους τους υπολογιστές ταυτόχρονα από το περιβάλλον εργασίας του.

Ο δήμος γνώριζε ότι τα προϊόντα Volume είναι καταλληλότερα για τις ανάγκες του, ωστόσο δεν είχε συνειδητοποιήσει ότι το Office 2016 Home and Business που περιλαμβανόταν στις προδιαγραφές του διατίθεται μόνο ως προϊόν λιανικής. Μόλις ο Sales Manager Imre Csordás, ο οποίος ήταν υπεύθυνος για αυτόν τον διαγωνισμό, ενημέρωσε σχετικά τους ανθρώπους του δήμου, εκείνοι το έλαβαν υπόψη τους κατά την αξιολόγηση των προσφορών όλων των συμμετεχόντων.

Προσοχή στους ύποπτους πωλητές

Εκτός από εμάς, υπήρχαν άλλες 4 εταιρείες που συμμετείχαν στον διαγωνισμό. Τρεις από αυτές προσέφεραν καινούργια αλλά εξαιρετικά ακριβά προϊόντα λογισμικού (η τιμή τους ήταν τέσσερις φορές ακριβότερη από το μεταχειρισμένο λογισμικό!). Ένας ανταγωνιστής προσέφερε σημαντικά φθηνότερο λογισμικό αλλά ακόμη και με δεδομένο ότι η πρότασή του αποτελούνταν από μεταχειρισμένα προϊόντα, η τιμή ήταν και πάλι υπερβολικά χαμηλή. Αυτό μας προβλημάτισε.

«Δυστυχώς, δεν είναι σπάνιο να βρεθούν αναξιόπιστοι πωλητές στην αγορά του μεταχειρισμένου λογισμικού. Συνήθως προσφέρουν πολύ φθηνά προϊόντα αλλά χωρίς να παρέχουν πλήρη νομική τεκμηρίωση, κάτι που μπορεί να προκαλέσει μεγάλα προβλήματα για τον αγοραστή στο μέλλον. Ένα από αυτά είναι ο κίνδυνος ενός τεράστιου προστίμου κατά τη διάρκεια ενός ελέγχου λογισμικού», λέει ο Imre Csordás, Sales Manager για την Ουγγαρία. Οι δημόσιοι φορείς που δεν έχουν προηγούμενη εμπειρία με την αγορά μεταχειρισμένου λογισμικού είναι ιδιαίτερα επιρρεπείς στον κίνδυνο εξαπάτησης, απλώς και μόνο επειδή δεν είναι σίγουροι για το ποια έγγραφα πρέπει να ζητήσουν από τους δυνητικούς προμηθευτές που συμμετέχουν.

Εκεί ερχόμαστε εμείς: Χάρη στην πολυετή εμπειρία που διαθέτουμε όσον αφορά την αγορά μεταχειρισμένου λογισμικού καθώς και στην αδειοδότηση λογισμικού, είμαστε σε θέση να προσφέρουμε καθοδήγηση και συμβουλές σε δημόσιους φορείς σχετικά με το τι πρέπει και τι δεν πρέπει να περιλαμβάνεται στις απαιτήσεις και τους όρους, έτσι ώστε τα πάντα να βρίσκονται σε πλήρη συμμόρφωση με τη νομοθεσία.

Το αποτέλεσμα: τεράστια οικονομία και αγορά χωρίς κινδύνους

Οι δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες που προσφέραμε στον δήμο σχετικά με τη νομιμότητα του μεταχειρισμένου λογισμικού, την αδειοδότηση λογισμικού και τις προδιαγραφές των προϊόντων αποδείχθηκαν καθοριστικές ώστε να αντιληφθούν τι πρέπει να προσέχουν όταν συναλλάσσονται με προμηθευτές μεταχειρισμένου λογισμικού. Παρ' όλα αυτά, ορισμένα πράγματα βρίσκονταν ήδη εκτός του ελέγχου του δήμου λόγω των όρων που είχαν τεθεί προηγουμένως, γεγονός που τον έκανε να ανησυχεί για το αποτέλεσμα.

Καθώς το βασικό κριτήριο ήταν η χαμηλότερη τιμή για κάθε είδος, αυτό σήμαινε ότι μέρος των προϊόντων θα μπορούσε ενδεχομένως να παρασχεθεί από έναν αναξιόπιστο προμηθευτή = τον άλλον συμμετέχοντα που προσέφερε μεταχειρισμένο λογισμικό στον διαγωνισμό. Ευτυχώς, αποδείχθηκε ότι η εταιρεία αυτή είχε κάποια προβλήματα με ανεξόφλητες οφειλές, κάτι που είναι απαράδεκτο σε δημόσιο διαγωνισμό, και άρα αποκλείστηκε. Η ανακούφιση για τον δήμο του Újpest ήταν μεγάλη. Αυτό σήμαινε επίσης ότι θα μπορούσαμε να προμηθεύσουμε όλα τα προϊόντα λογισμικού για το έργο (αρχικά είχαμε κερδίσει μόνο ένα μέρος του διαγωνισμού).

«Είμαστε ευτυχείς που οι επαγγελματίες της Forscope δεν θεώρησαν τα έγγραφα του διαγωνισμού μας τελειωμένη υπόθεση, αλλά προβληματίστηκαν ενεργά γύρω από αυτά και ήταν σε θέση να μας δώσουν συμβουλές που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και σε μελλοντικούς διαγωνισμούς. Το μεταχειρισμένο λογισμικό της Forscope μάς προσέφερε οικονομία δεκάδων χιλιάδων ευρώ, τα οποία μπορούμε τώρα να χρησιμοποιήσουμε για άλλες σημαντικές δαπάνες! Η τεχνογνωσία των ανθρώπων της Forscope σχετικά με τη νομιμότητα και τα έγγραφα που μας παρείχαν μάς διαβεβαίωσαν ότι θα μπορούσαμε να αγοράσουμε ξανά από αυτούς στο μέλλον χωρίς την παραμικρή ανησυχία», λέει ο Attila Kaizer, επικεφαλής του τμήματος πληροφορικής του Δήμου Újpest.

Χρειάζεστε μια συμβουλευτική συνεδρία σχετικά με τον μειοδοτικό διαγωνισμό σας για προϊόντα λογισμικού; Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε!

Αποθήκευση αυτού του άρθρου ως PDF

Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Τι λένε οι πελάτες για εμάς

    Η Forscope προμήθευσε τις διοικητικές υπηρεσίες μας με προϊόντα Microsoft Windows Server και Office. Εξοικονομήσαμε 73% σε σχέση με καινούργιο λογισμικό. Ως δημόσιος φορέας, είμαστε ευτυχείς που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τους πόρους που εξοικονομήσαμε για άλλες σημαντικές δαπάνες.

    Attila Kaizer, Επικεφαλής του Τμήματος Πληροφορικής του Δήμου Újpest
  • Τι λένε οι πελάτες για εμάς

    Εδώ και πολύ καιρό, το νοσοκομείο μας προσπαθεί σταθερά να εξοικονομήσει δημόσιο χρήμα κάνοντας χρήση μεταχειρισμένου υλικού αλλά και λογισμικού. Χάρη στη συνεργασία με τη Forscope μπορέσαμε να εξοικονομήσουμε περίπου το 80% του κόστους σε σχέση με τις κανονικές τιμές. Οι πόροι που εξοικονομήθηκαν μπορούν τώρα να τοποθετηθούν σε άκρως απαραίτητο εξοπλισμό προς όφελος τόσο των ασθενών όσο και των γιατρών. Το προσωπικό της Forscope μας βοήθησε επίσης σε όλα τα νομικά θέματα και θέματα αδειοδότησης!

    MUDr. Jozef Tekáč, MPH, Γενικός Διευθυντής του Νοσοκομείου του Poprad
  • Τι λένε οι πελάτες για εμάς

    Συνεργαστήκαμε με τη Forscope στο πλαίσιο της προμήθειας προϊόντων MS Windows Server για την εταιρεία μας. Σκεφτόμασταν κι άλλες επιλογές αλλά έπειτα μάθαμε για το μεταχειρισμένο λογισμικό, το οποίο προσφέρει σημαντική οικονομία. Η Forscope έχει επίσης πολλές καλές συστάσεις, γεγονός που μας έπεισε ότι πρόκειται για έναν προμηθευτή υψηλής ποιότητας.

    Miroslav Skřítek, διευθυντής πληροφορικής της Czechoslovak Ocean Shipping

Οι πελάτες μας

  • DPD
  • PC-Tech Solutions
  • Novamind
  • FI Electronics
  • Υπουργείο Μεταφορών και Κατασκευών της Σλοβακικής Δημοκρατίας
  • Δήμος Jičín, Τσεχία
  • INSB Class
  • Εθνικός Οργανισμός Μεταμοσχεύσεων, Σλοβακία
  • Υπουργείο Περιβάλλοντος της Τσεχίας
  • Υπουργείο Εξωτερικών της Τσεχίας
  • Υπουργείο Επενδύσεων, Περιφερειακής Ανάπτυξης και Πληροφορικής της Σλοβακίας
  • Διαχείριση εγκαταστάσεων για τους πρόσφυγες του Υπουργείου Εσωτερικών
  • Δήμος Μπρατισλάβας, Σλοβακία
  • Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Trnava, Σλοβακία
  • Στρατιωτικό Νοσοκομείο Μπρνο, Τσεχική Δημοκρατία
  • Νοσοκομείο Poprad, Σλοβακία
  • Εθνική Εταιρεία Αυτοκινητοδρόμων, Σλοβακία
  • Αεροδρόμιο Μπρατισλάβα, Σλοβακία
  • Γραφείο Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομικών Υπηρεσιών, Σλοβακία
  • Σλοβακική εταιρεία ηλεκτρισμού

Θα έχουμε τη χαρά να σας δώσουμε περισσότερες συστάσεις πελατών, τόσο από τον ιδιωτικό όσο και από τον δημόσιο τομέα, κατόπιν ζήτησης.

Έχετε ένα έργο με το οποίο θα θέλατε να σας βοηθήσουμε;

Ενημερώστε μας!

Φόρμα επικοινωνίας

Η επιλογή σας προστέθηκε στο καλάθι